szukaj: z Glamki.pl
sklep online
Jak do lata zrzucić brzuch?

SZYBKI SPOSÓB NA PŁASKI BRZUCH. Czy do wakacji uda się mieć płaski brzuch? WIDEO

Płaski brzuch na lato 2014? To ostatni dzwonek, żeby zabrać się za ćwiczenia. Oczywiście efekty nie są gwarantowane, bo sukces zależy od wielu czynników. Między innymi od poziomu tkanki tłuszczowej, zaangażowania w jej spalanie oraz rezultatów, które chcemy osiągnąć. Mamy dla Was ciekawe filmy wideo z instrukcją jak ćwiczyć.

Tagi: ćwiczenia, ćwiczenia na płaski brzuch, płaski brzuch, płaski brzuch ćwiczenia, płaski brzuch dieta, płaski brzuch szybko, płaski brzuch w 14 dni, płaski brzuch w 2 tygodnie, płaski brzuch w tydzień, sposób na płaski brzuch

Płaski brzuch. Jeśli o nim marzysz, podpowiemy ci, jak to marzenie spełnić!

chcesz prezentować się równie pięknie na plaży? Ćwicz, najlepiej od dziś :)

fot: BULLS

Lato 2014 coraz bliżej! Płaski brzuch na plaży jest możliwy, jednak trzeba się zacząć starać o niego już teraz! Jak osiągnąć wymarzone efekty? Najszybciej płaski brzuch się pojawi, kiedy będziemy przestrzegać diety. Poza tym nigdy nie najadajmy się do syta. Ważne, żeby sobie uświadomić, że same ćwiczenia na brzuch nie wystarczą. Trzeba też biegać, jeździc na rowerze lub często chodzić, czyli po prostu sporo się ruszać, bo same "brzuszki" nie spowodują, że brzuch będzie płaski. Wzmocnią się mięśnie i ładnie się ukształują, ale będą widocznie dopiero, gdy zrzucimy tkankę tłuszczową - wyjaśnia Piotr Matysiak, trener personalny z klubu sportowego Galeria Fitness w Warszawie.

Jakie ćwiczenia wykonywać poza aerobami? Polecam dwa proste ćwiczenia: leżąc na macie kolana ugięte, stopy na podlodze i robimy tradycyjne spięcia, odrywając łopatki od maty. To jest ćwiczenie na górną część brzucha. Natomiast na dolną wykonujmy inne: leżąc na macie, proste nogi podnosimy do góry, tworząc z tułowiem kąt prosty 90 stopni i wracamy do pozycji wyjściowej, bez dotykania stopami podłogi lub dla osób z problemem w odcinku lędźwiowym siad na macie z z podparciem rąk i unosimy jak najwyżej proste nogi i wracamy na na dół, rownież jak najniżej nie dotykając jednak podłogi - wyjaśnia Piotr Matysiak z Galerii Fitness. Oba zestawy ćwiczeń robimy minimum 3x w tygodniu. Każde ćwiczenie powtarzamy po 4x20 lub 4x15 (w zależności od stopnia zaawansowania).

Pytanie jednak czy w kilka miesięcy uda nam się osiągnąć płaski brzuch. To zależy od wielu czynników. Jak już wspomniałem, przede wszystkim od ruchu i diety. Jeżeli ktoś regularnie ćwiczy, przestrzega diety i nie opycha się słodyczami, ma duże szanse zrobić płaski brzuch do lata - zapewnia trener.

Najważniejsze to słuchać swojego organizmu i nie przesadzać z ćwiczeniami, bo skutek może być też odwrotny. A jeżeli nie potrafimy sami się zdyscyplinować, albo nie wiemy jak się do tego zabrać, to warto zainwestować i poprosić o pomoc profesjonalistę.

ZOBACZ też 10 minutowy trening na płaski brzuch, który wzmocni, wyszczupli i poprawi Twoją kondycję. Źródło: youtube:




WIDEO Z GLAMKI.PL: Joga na płaski brzuch - dla początkujących Joga jest jedną z najlepszych metod wzmacniania i rozciągania całego ciała. Pokażemy ci kilka ćwiczeń opartych na asanach, które pomogą ci wysmuklić i wyrzeźbić brzuch. Wykonuj je codziennie, a pierwsze efekty zauważysz już po dwóch tygodniach. Nie martw się, jeśli nigdy nie praktykowałaś jogi. W filmie znajdziesz ćwiczenia przeznaczone dla początkujących joginek.

WIDEO Z GLAMKI.PL: Joga na płaski brzuch - dla zaawansowanych Joga to doskonały sposób na poprawienie kondycji, nie tylko ciała, ale też ducha. Jeśli zależy ci szczególnie na wzmocnieniu mięśni i wysmukleniu brzucha - ten film jest dla ciebie. Pokażemy ci zestaw ćwiczeń oparty na asanach. Szczególnie polecamy go osobom, które już praktykowały jogę. Początkujących zapraszamy na pierwszą część filmu - "Joga na płaski brzuch - dla początkujących"

Autor: ko

Zdjęcia: BULLS

Publikacja: 25.02.2014, Aktualizacja:

Zobacz również
ĆWICZENIA NA BRZUCH: jakich błędów unikać przy ćwiczeniach na płaski brzuch? WIDEO
ĆWICZENIA NA BRZUCH: jakich błędów unikać ...

Ćwiczenia na płaski brzuch nie są skomplikowane, ale wystarczy kilka niewielkich błędów, żeby nie przynosiły oczekiwanych efektów. Ważne są nie tylko ćwiczenia, ale także cała otoczka. Sprawdź najczęstsze błędy przy ćwiczeniach na ...

Co jeść i czego nie jeść, by mieć PŁASKI BRZUCH? WIDEO
Co jeść i czego nie jeść, ...

Chcesz mieć płaski brzuch? Tak, to możliwe. Czemu nie! Zmień swoje żywieniowe przyzwyczajenia i weź się za ćwiczenia. Podpowiemy ci, co zmienić w diecie, by cieszyć się idealnym brzuszkiem!