szukaj: z Glamki.pl
sklep online
Jedzenie przed i po treningu rano

CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM RANO? CO JEŚĆ PO TRENINGU RANO? Rady Ewy Chodakowskiej!

Co jeść przed treningiem? To ważne pytanie, bo posiłek to istotna część całego planu budowania naszej szczupłej sylwetki. Co radzi jeść przed ćwiczeniami Ewa Chodakowska - znana trenerka fitness. Zobacz pomysły na posiłek przed treningiem.

Tagi: co jesc po treningu, co jesc przed treningiem, co jeść po treningu, co jeść przed treningiem, ewa chodakowska, jedzenie przed i po treningu

CO JEŚĆ PRZED TRENINGIEM RANO? CO JEŚĆ PO TRENINGU RANO? Rady Ewy Chodakowskiej!

Posiłek Ewy Chodakowskiej

fot: Ewa Chodakowska (oficjalny fanpage)

Jedzenie przed treningiem rano jest najważniejszym posiłkiem dnia. Śniadanie jest nawet ważniejsze niż potrawy przed treningiem popołudniowym, czy wieczornym. Co zatem jeść? Ewa Chodakowska radzi na swoim profilu na Facebooku: Budzący się organizm potrzebuje energii do przejścia z trybu odpoczywania w ciągu nocy, do wysokiejaktywności zarówno na treningu jak i w ciągu dnia. Jeśli ominiesz posiłek przed porannym treningiem, organizm będzie pracował na „niskich obrotach"- nie będziesz miała siły na aktywność fizyczną i zamiast gubić zbędne kilogramy, organizm będzie odkładał tłuszcz w niechcianej „oponce". Śniadanie zjedz na 1-2h przed treningiem. Nie będziesz się czuła ociężale, a składniki pokarmowe zawarte w posiłku zostaną wykorzystane w największym stopniu. Najlepszym źródłem energii w pożywieniu są węglowodany złożone- pieczywo pełnoziarniste, Muesli, granola, płatki zbożowe, kasze, brązowy ryż i makaron. W połączeniu z produktem mlecznym (mleko 1,5%tł., jogurt naturalny, maślanka, kefir, ser twarogowy, serek wiejski) i warzywem lub owocem stworzą pełnowartościowe, energetyczne śniadanie - czytamy u Ewy Chodakowskiej.

Przykłady posiłku przed treningiem rano:
• Owsianka z bananem + szklanka soku warzywnego
• 3 Kanapki z chleba pełnoziarnistego z serem twarogowym, pomidorem i kiełkami + herbata z miodem
• 3 Kanapki z chleba pełnoziarnistego z sałatą, papryką, szczypiorkiem + serek wiejski + szklanka mleka 1,5%tł.
• Mleko z płatkami owsianymi i suszonymi owocami
• Jogurt naturalny z granolą, orzechami i gruszką + 2 kromki chleba chrupkiego + woda z cytryną
• Posiłek po treningu (11.30-12.00)- jego zadaniem jest regeneracja zużytego glikogenu () i energii zużytej podczas treningu. Podstawę tego posiłku stanowi białko- chude rodzaje mięsa (kurczak bez skóry, mięso z indyka, cielęcina, chuda wołowina), ryby, owoce morza, rośliny strączkowe. Dodatek warzyw/ owoców zapewni uzupełnienie wypoconych składników, węglowodany uzupełnią energię.


Przykłady posiłku 30 min po treningu:
• Jogurt naturalny z kiwi i płatkami migdałowymi
• Koktajl bananowy z siemieniem lnianym
• Serek wiejski z pomidorami, orzechami włoskimi i płatkami zbożowymi
• Chleb chrupki z humusem


Przykłady posiłków 1-2h po treningu:
• Pierś z kurczaka na rukoli z awokado i ziarnami słonecznika
• Gotowana ciecierzyca z pomidorami z dodatkiem chleb pełnoziarnistego
• Potrawka z cielęciny z komosą ryżową
• Gotowana na parze ryba z surówką z marchwi, jabłek, siemienia lnianego z kus-kusem
• Kasza jaglana z mango i twarogiem
Oprócz posiłków, pamiętaj o piciu dużej (1,5-2l) ilości wody.

Autor: ko

Zdjęcia: Ewa Chodakowska (oficjalny fanpage)

Publikacja: 03.02.2014, Aktualizacja:

Zobacz również
EWA CHODAKOWSKA pochwaliła się butami od Prady!
EWA CHODAKOWSKA pochwaliła się butami od ...

Ewa Chodakowska oprócz sportowych ubrań często prezentuje się w eleganckich zestawach od polskich i zagranicznych projektantów. Tym razem trenerka pochwaliła się butami od Prady na niebotycznie wysokim obcasie! Jak Wam się podoba ...